چرا بعضی بازاریاب ها فروش بیشتری دارند؟

۱٫دامنه اطلاعات خود را بالا ببرید.

شناخت کافی از  محصول و صنعت مربوط به آن محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. بین بازاریاب و محصول مورد عرضه،همیشه ارتباطی تغییر نا پذیروجود دارد وآن”شناخت” و “اعتقاد”بازاریاب به محصولی است که ارائه میکند.هرچه اطلاعات جامع تر باشد در نهایت فروش شما بیشتر خواهد گردید.

۲٫به موقع فروش کنید.

میتوان گفت بازاریابی نوعی «بازی ساده با اعــداد» است، که با تعداد درهایی که میزنید و  نیز تعداد دفعاتی که پس میزنید ،ارتباط دارد.نکته مهم اینجاست که بازاریاب باید در بهترین زمان و شرایط ممکن فروش خود را انجام دهد.چگونگی درهایی که میزنید مهم تر از تعداد ملاقات هاست.

۳٫به روش ۲۰-۸۰ نیکولاس بارزان عمل کنید

نیکولاس بارزان بهترین بازاریاب در بین ۷۵ هزار واسطه معاملات املاک «قرن ۲۱» ایالات متحده می باشد.وی بیشترین درآمد خود را از فروش به مشتریان قدیمی اش دارد. دلیلش هم روشن است مشتریانی که یکبار با شما معامله کرده اند و از معامله خود راضی اند،محتملا علاقه مند تر از دیگران به خرید مجدد از شما هستند.بارزان آگاهانه در خانه های قدیمی را می کوبد و از صاحبانش میخواهد که برای فروش خانه هایشان اقدام کنند.

۴٫هیجان خود را نسبت به محصول به مشتریان انتقال دهید.

کافی است که افراد مورد تبلیغ ،علاقه کمی نسبت به محصول شما داشته باشند.دراین صورت اشتغال ذهنی شما اگر به همراه دلایل قوی از طرف شما توام باشد به راحتی مورد قبول اطرافیان واقع میشود.بازاریاب موفق این توانایی را دارد تا احساس خود نسبت به محصولش را به دیگران منتقل کند.

۵٫ در جلسات متفاوت ظاهر شوید.

بسیاری از بازاریابان در اولین برخورد از لحاظ ظاهر و بیان خوب به نظر میرسند،اما گاهی فراموش میکنند که اگر در ملاقات های بعدی با ظاهر و بیان نامناسب در جلسه حضور پیدا کنند ،مشتریان میپندارند که آن ها کم آورده اند و احتمال خریدشان کم میشود.بازاریاب باید در ملاقات های بعدی معامله را جا بیاندازد و از هر فرصتی برای بیان مطلب جدید در جلسات استفاده کند.

Share Now

admin

پست های ارسالی توسط admin

Related Post

ارسال پاسخ به ما