دروس پایه

روش های فروش و بازاریابی حضوری

زبان و ادبیات کشور های مختلف

کارگاه آموزش روش های فروش و بازاریابی حضوری
با الگو برداری از روش بزرگترین فروشندگان جهان

اگر: به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اید و میخواهید به فروش ایده آل برسید
اگر: محصولی دارید که نسبت به سایر همکارانتان(رقبا)در بازار کیفیت بهتری دارد ،و میخواهید فروش خود را چند برابر کنید.
اگر: میخواهید از رکود بازار ایران جلو بزنید و مانند بهترین فروشندگان رفتار کنید.
((ما (کارگاه آموزش روش های فروش و بازاریابی حضوری) را به شما پیشنهاد میدهیم))
بازاریابان در هر صنعتی از روشهای مختلفی برای شناسایی محصول به مشتری استفاده میکنند.یکی از روشهای رایج در این حوزه بازاریابی حضوری است که نوعی از بازاریابی مستقیم می باشد.به همین دلیل توانایی ارائه محصول و آشنایی با اصول زبان بدن و مدیریت جلسه مذاکره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مخاطبان:بازاریابان و مدیران و فروشندگان وکلیه کسانی که علاقمند به تسلط بیشتر در مذاکرات فروش میباشند.

رئوس مطالب کارگاه آموزشی روش های برتر فروش
• بررسی ویژگیهای شخصیتی و تحلیل رفتار مشتریان به هنگام خرید
• اشنایی با مهارت زبان بدن و بهره گیری از آن در جهت جذب مشتری جدید
• طبقه بندی مشتریان و اعمال رفتارهایی که منجر به افزایش رضایت مشتریان میشود
• اصول و فنون مذاکره به هنگام انجام معاملات بزرگ
• ارائه اصول و روش های خدمات دهی برتر به مشتریان
• آشنایی با مفهوم بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر ذهن مشتری
• تحلیل شرایط بازار ایران و ارائه راهکار جهت کاهش تاثیر آن بر کسب و کار

زمان مدرس کلاس
دوشنبه 08:30 تا  ۰۹:۳۰ فرشاد برزگر A-1234
سه شنبه 08:30تا ۱۲:۳۰ یاسر کمالی نژاد B-1236
چهارشنبه 04:30تا ۱۰:۳۰ مصطفی زمانی Z-1014
پنج شنبه 02:30تا ۰۹:۰۰ فرید صادقپور AB-134
جمعه 11:30تا ۰۴:۱۰ صالح تهرانی A10-13
شنبه 09:30تا ۰۱:۳۰ حمید غلامی AL-165
یک شنبه 08:30تا ۰۹:۳۰ محمد وژده فر A-258